Formació en màrqueting digital internacional

Divendres, 22 de novembre de 2013

Com utilitzar internet en la internacionalització de les empreses del sector de l'hàbitat

Iniciada la primera sessió de les dues sessions de la píndola formativa “Màrqueting Digital Internacional. Com utilitzar internet en la internacionalització de les empreses”, adreçada a les empreses del sector de l’hàbitat. Aquesta píndola formativa forma part del projecte de Dinamització del Clúster de l’Hàbitat al Vallès Oriental que té com a objectius principals: proporcionar eines i recursos perquè les empreses esdevinguin més competitives, generin oportunitats de negoci i millorin els seus coneixements, capacitats i aptituds.


La píndola formativa Màrqueting Digital Internacional sorgeix de les necessitats detectades a través de les entrevistes a empreses del sector. En aquests moments tota empresa que inicia o es consolida en la internacionalització ha de tenir molt present què aporta Internet en els seus processos d’investigació de mercats. La suma de la investigació de mercats internacionals i la promoció internacional són possiblement els dos punts on l’ús d’internet aporta més valor a les empreses internacionalitzades.

Aquesta actuació està subvencionada per ACC10 Competitivitat per l'empresa.

"Projecte cofinançat pel FEDER en el marc del programa Operatiu de Catalunya 2007-2013"

Darrera actualització: 22.11.2013 | 13:13