|
 

Oficina Comarcal del Consum

L’OCIC (Oficina Comarcal d’Informació a les persones consumidores) és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona.

El seu objectiu principal és incentivar i difondre els drets bàsics i les obligacions existents en les relacions de consum que es realitzen entre persones consumidores i comerciants o empresaris.

 

El dia de la visita, cal que aporteu la documentació següent:

- Full oficial de reclamació/denúncia emplenat i signat.
- Escrit dels fets i circumstàncies de la reclamació o denúncia.
- Documentació relativa a la reclamació o denúncia, per tal de demostrar els fets i circumstàncies.

A través del correu electrònic: consum@vallesoriental.cat

A través de correu ordinari

A través del portal oficial de l' AGÈNCIA CATALANA DE CONSUM

Les persones consumidores que siguin dels municipis següents, poden també adreçar-se a l'OMIC.

Municipis del Vallès Oriental amb OMIC pròpia:
OMIC CALDES DE MONTBUI
OMIC DE CANOVELLES
OMIC DE CARDEDEU
OMIC DE GRANOLLERS
OMIC LA GARRIGA
OMIC LA LLAGOSTA
OMIC DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS
OMIC DE LLIÇÀ D'AMUNT
OMIC LLINARS DEL VALLÈS
OMIC DE MOLLET DEL VALLÈS
OMIC DE MONTMELÓ
OMIC MONTORNÈS DEL VALLÈS
OMIC PARETS DEL VALLÈS
OMIC DE SANT CELONI
OMIC SANT FOST DE CAMPSENTELLES

Adreça:

c/ Miquel Ricomà, 46 - 08401 Granollers - Barcelona
Horari: Hores concertades el dimecres i dijous de 10 a 14 hores
Persona de contacte: Anna Jané i Marcellés
Telèfon: 93 860 07 01
Adreça web: www.consum.cat
Correu electrònic: consum@vallesoriental.cat
Fax: 93 879 04 44


Mapa ampliat

Last update 28.05.2013 | 17:04