Consum
Consum
El Consell Comarcal del Vallès Oriental, a través d’un conveni signat amb l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya i el suport de la Diputació de Barcelona, té l’encàrrec de gestió per a la realització d’actuacions definides en matèria de consum a la comarca que comprèn l’atenció dels ciutadans i ciutadanes domiciliats en els diversos municipis del Vallès Oriental.
L’Àrea de Consum del Consell Comarcal té com a missió garantir els drets de les persones com a usuàries de serveis i consumidores de béns i productes.
És amb aquest objectiu que s’ha creat l’Oficina Comarcal d’Informació a les persones consumidores (l’OCIC) que és un servei públic i gratuït.
Notícies
- 14 de maig de 2020 El gerent del Consell Comarcal explica la darreres dades de l'Oficina comarcal de Consum
- Aquestes s'han triplicat respecte el mateix període de l'any passat.
- 7 de maig de 2020 Les reclamacions a l’Oficina comarcal de Consum el mes d’abril es tripliquen respecte el mateix període de l’any passat
- El 51% de les reclamacions rebudes són sobre el coronavirus.
- 17 d'abril de 2020 L'Oficina comarcal de Consum ofereix assessorament a persones consumidores afectades pel COVID19
- Poden comunicar-se amb l’Oficina Comarcal de Consum al telèfon 93 860 07 00 o per correu electrònic a consum@vallesoriental.cat