Atenció ciutadana
-
Consell Comarcal del Vallès Oriental
93 860 07 00 -
Contacta amb el Consell Comarcal
El Consell Comarcal fem atenció presencial només amb cita prèvia.
Prioritzem la gestió online.
Si ho necessites, t'ajudem i assessorem de com fer-ho.
Aquí et facilitem els mitjans per contactar i els canals de comunicació.
-
Entitat de Registre idCAT
93 860 07 00 - Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica
L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.
93 860 07 00 -
Oficina Comarcal del Consum
L’OCIC (Oficina Comarcal d’Informació a les persones consumidores) és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona.
93 860 07 01 - Oficina de l'Habitatge
El Consell Comarcal ofereix des de fa més de deu anys el servei de l’oficina d’habitatge, amb tasques d’informació i atenció ciutadana en matèria d’habitatge.
93 860 07 00 - Ofideute - Servei d’assessorament del deute hipotecari
Prestar el servei d’assessorament i de mediació sobre el deute hipotecari, d’acord amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.
93 860 07 00 - Servei d'Atenció Integral LGBTI 938 60 07 06