Sol·licitud idCAT
Què és?
L'idCAT Certificat és un identificador digital que s'instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet
Us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions com, per exemple:
- Obtenir l'informe de vida laboral de la Seguretat Social
- Obtenir el certificat d'antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
- Presentar la declaració de la Renda a l'Agència Tributària (AEAT)
- Accedir a diferents carpetes ciutadanes.
- Etc.
Procés de sol·licitud del certificat digital idCAT:
- Registreu les vostres dades des de la plana web: idCAT.cat
- Personeu-vos a qualsevol de les entitats de registre idCAT per tal que les dades puguin ser contrastades amb el vostre document identificatiu. (Cal aportar NIF/NIE/Passaport original i en vigor)
- Sol·licitud de Cita prèvia al Consell Comarcal del Vallès Oriental.
- Cancel·lació de la cita prèvia per telèfon (938600700) o telemàticament.
- Descarregueu el vostre certificat seguint les instruccions que us donaran en l'entitat de registre idCAT
Adreça:
Horari: Dimarts i Dijous de 9:00h a 14:00h. Mes d'agost tancat
Darrera actualització: 2.08.2024 | 12:16