Consell Comarcal del Vallès Oriental El Consell Acció de Govern Guia de Serveis Serveis a les persones
Oficina Comarcal del Consum
Objecte:
- Informar les persones consumidores dels seus drets i deures i tramitar les consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d’arbitratge que se’n derivin.
Funcions:
- Informació a les persones consumidores sobre els seus drets i deures i la forma d’exercir-los.
- Recepció i tramitació d’acord amb la normativa d’aplicació, de les queixes, consultes i denúncies presentades per les persones consumidores i resolució de les que li pertoquen com a servei públic de consum o, en un altre cas, remetre-les als òrgans competents.
- Tramitació de les reclamacions presentades portant a terme les mediacions que se'n derivin.
- En el cas que la mediació no fos possible i s'opti per l'arbitratge de consum, donar trasllat de la sol·licitud a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
- Actuar com a secretari dels Tribunals Arbitrals quan es constitueixin dintre del seu àmbit territorial.
Usuaris:
- Les persones consumidores i usuàries de serveis de la comarca.
CONTACTE:
Serveis a les persones |
93 860 07 01 |
|
Conseller de l’Àrea: |
Marc Uriach i Cortines |
|
Persona de contacte: |
Eugènia Llonch i Bonamusa |
|
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 08.04.2021 | 10:56