Primer tastet dels tomàquets de la Fira

Divendres, 10 de juliol de 2026 de 19:00h a 21:00h

La Fira del Tomàquet de la comarca ja té data definitiva. El cap de setmana del 18 i 19 de juliol de 9.00 a 14.00, Santa Eulàlia de Ronçana acollirà la 16ª edició de la Fira del Tomàquet del Vallès, una cita consolidada que organitza el Consell Comarcal i l’Ajuntament i  que posa en valor la producció local, la biodiversitat agrícola i la gastronomia de proximitat. Serà a l'Espai de La Fàbrica i oferirà un ampli ventall d’activitats adreçades tant al públic general com als amants de l’agricultura, la cuina i els productes de qualitat.

Prèviament, es farà un primer Tastet dels tomàquets de la Fira amb l'objectiu de presentar a la ciutadania un dels esdeveniments més importants de productes de proximitat del Vallès Oriental.

Tindrà lloc el divendres 10 de juliol a les 19 h al restaurant Can Farell (Carrer Joan I, 7, 08187 Santa Eulàlia de Ronçana, Barcelona). L'activitat és gratuïta, però amb places limitades. Cal inscripció prèvia a l'app de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana o en aquest enllaç.

Quin cost té:

Gratuït

Adreça:

Restaurant Can Farell (Carrer Joan I, 7, 08187 Santa Eulàlia de Ronçana, Barcelona)

Darrera actualització: 2.07.2026 | 12:48