44 empreses i serveis obtenen el distintiu de qualitat SICTED

Divendres, 24 de gener de 2014

A la comarca hi ha 62 empreses i serveis adherits al projecte SICTED, dels quals 44 han obtingut el distintiu de qualitat el 2013 i 18 segueixen treballant per obtenir-lo en la propera campanya.

El SICTED reconeix l'esforç i el compromís amb la qualitat i la millora contínua en l'àmbit turístic.

La Secretaria d’Estat de Turisme, juntament amb la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) va donar a conèixer, a finals de l’any 2013, les empreses certificades amb el Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destí (SICTED). Al Vallès Oriental hi ha 62 empreses i serveis adherits al projecte SICTED, dels quals 44 han obtingut el distintiu de qualitat recentment i 18 segueixen treballant per obtenir-lo en la propera campanya.

Des del Consell Comarcal del Vallès Oriental, volem felicitar totes les empreses que han obtingut el distintiu, així com totes les empreses que estan treballant en la seva obtenció. D’altra banda, volem animar a totes les empreses compromeses en la millora dels seus serveis i els seus productes a que s’adhereixin al projecte.

Des del Consell Comarcal del Vallès Oriental, volem felicitar totes les empreses que han obtingut el distintiu, així com totes les empreses que estan treballant en la seva obtenció. D’altra banda, volem animar a totes les empreses compromeses en la millora dels seus serveis i els seus productes a que s’adhereixin al projecte.

Les empreses distingides el 2013 són: el restaurant El Romaní de Breda; l’agència de viatges Aquae Calidae; els Apartaments Turístics Cal Ferrer; l’aula d’entorn Rural Can Turró; l’Hotel Balneari Termes Victòria; els serveis de salut del Balneari Termes Victòria; la Bomboneria DENIN; el Càmping El Pasqualet; les cases de turisme rural Can Gual I i Can Gual II; la casa de colònies Escola de Natura La Traüna; la casa de turisme rural Cal Pinyater; la casa de turisme rural Can Fàbregas del Bosc; la casa de turisme rural Les Oliveres; l’empresa Daema Aventura; la casa de turisme rural El Folló; la casa de turisme rural El Porxo de Can Baixeres; l’Espai Natural de Sant Miquel del Fai; l’Hotel Can Galvany; l’Hotel Ibis Barcelona – Mollet; l’Hotel Mercure Augusta Barcelona Vallès; l’Hotel Molí de la Torre; l’Hotel Sidorme Barcelona – Granollers; l’Hotel Sidorme Barcelona – Mollet; el Museu Arxiu Tomàs Balvey; el Museu Municipal de Montmeló; el Museu Abelló i Casa del Pintor Abelló; l’Oficina de Turisme de Sant Celoni; l’Oficina de Turisme de Granollers; el Parc Natural del Montseny; l’empresa Pastes Sanmartí, fideuers des de 1700; el Punt d’Informació Turística de Santa Maria de Palautordera; l’agència de viatges Ramasan Viatges; el restaurant del Càmping El Pasqualet; el restaurant Can Major; el restaurant El Bellver; el restaurant El Folló; el restaurant El Trabuc; el restaurant La Fonda del Montseny; el restaurant La Rectoria de Palou; el restaurant El Mas de Sant Lleí; la Rostisseria FRANVIC; l’empresa Terra Diversions Bike Tours, Turisme Actiu; i l’Oficina de Turisme de Caldes de Montbui.

L’any 2013 ha estat el novè any, que la comarca, participa en aquest projecte de millora de la qualitat turística en destinació. El Vallès Oriental va apostar per iniciar-se en aquest projecte de qualitat turística a través d’un dels productes més característics de la comarca, la Ruta Modernista del Vallès Oriental. Els anys següents, el projecte d’implantació del SICTED es va anar estenent al conjunt de tot el territori.

Sistema Integral de Qualitat Turística (SICTED)
El projecte SICTED, promogut per la Secretaria General de Turisme i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), treballa amb empreses i serveis turístics de fins a 29 oficis diferents i se centra en l'experiència i satisfacció del turista que visita la nostra destinació. Es basa, entre d'altres eines, en l'aplicació d'un Manual de Bones Pràctiques, que varia en funció de l'ofici.

El SICTED és un distintiu que es basa en un model participatiu que requereix que les empreses i serveis turístics adherits es comprometin amb la qualitat turística. Ofereix un pla formatiu, visites d'assistència tècnica per part d'assessors SICTED, tallers de dubtes i solucions, grups de treball que desenvolupen propostes de millora per a la destinació i avaluacions que contrasten l'adequació de l'empresa/servei als estàndards de qualitat.

 

Darrera actualització: 24.01.2014 | 13:43