El Consell Comarcal obre aquest dilluns l’atenció presencial després d’11 setmanes d’atenció exclusivament telemàtica
- L’atenció presencial es farà amb cita prèvia i només quan no sigui possible l’atenció telemàtica.
- S’està oferint suport i assessorament al ciutadà per fer gestions de manera telemàtica.
Des d’aquest dilluns, 1 de juny, l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal torna a obrir de manera presencial després d’11 setmanes d’atenció només per via telemàtica.
El Pla de desconfinament aprovat pel Consell Comarcal és dinàmic i s’anirà adaptant a les noves circumstàncies.
Preferència de teletreball i servei telemàtic
Pel que fa a les persones treballadores de la institució, el treball no presencial s’ha establert com a modalitat prioritària, sempre que sigui possible, mentre es mantingui la situació de crisi sanitària provocada per la COVID-19.
Per al personal dels serveis de presència obligada, es facilita material de seguretat i un protocols de treball a l'edifici que garanteixin la seguretat de les persones.
L’atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia i es demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica.
Per fer-ho possible, s’està oferint suport i assessorament a la ciutadania que ho necessita per a què pugui realitzar els tràmits telemàticament.
OAC: 93 8600700 ccvo@vallesoriental.cat
Contacte dels serveis del Consell Comarcal
Obertura amb protocols de seguretat
L’atenció telefònica i presencial es fa de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h fins al primer divendres de setembre. A partir de la segona setmana de setembre, també les tardes de dimecres de 16 a 18 h.
- Durant el temps de convivència amb la crisi sanitària, i de forma excepcional, es preveu la possibilitat de tancar en l’horari habitual de registre durant una hora per realitzar tasques de neteja i desinfecció addicionals a la zona d’atenció al públic.
- Les persones que pertanyin a un grup de risc o siguin considerades especialment sensibles, s’atendran preferentment durant la franja horària de les 10.00 a les 12.00 hores o la que determinin les recomanacions de les autoritats sanitàries.
- L’accés a terceres persones es controlarà des de la zona de recepció de l’edifici.
- En aquelles situacions en què s’hagi de realitzar una atenció presencial, només podrà accedir a les instal·lacions una única persona.
- S’establiran les mesures corresponents perquè el públic romangui a l’exterior de les nostres instal·lacions mentre espera a ser atès, d’aquesta manera podem garantir que es guarda de forma rigorosa la distància de seguretat.
- Com a criteri general, els infants no podran accedir a les dependències. En cas que això no sigui possible, caldrà que la persona adulta que els acompanyi vetlli en tot moment perquè es compleixin les normes de distanciament de 2 metres.
- Es realitzarà un control de temperatura a l’accés de tercers.
- S’evitarà el contacte físic entre persones mantenint la distància mínima de 2 metres.
- Caldrà rentar-se les mans abans i després d’accedir al Consell Comarcal i periòdicament quan s’entri en contacte amb superfícies d’ús compartit (interruptors, baranes, finestres, poms, etc.).
- Les persones externes que accedeixin a l’edifici hauran d’anar protegides amb mascareta i preferentment amb guants. Quan no sigui possible disposar de guants, caldrà intensificar la neteja i desinfecció de les mans.
- Es senyalitzarà físicament la distància que cal mantenir en els punts d’atenció a persones.
- Es disposaran mampares protectores als punts d’atenció on no es pugui garantir la distància de 2m.
- Es disposarà el mobiliari de recepció de manera que es pugui garantir aquesta distància de seguretat, per poder atendre situacions excepcionals.