Companyies amb més reclamacions: Endesa, seguida per Orange Espagne, Vodafone, Telefónica, Vueling, Ryanair, Xfera Móviles (Yoigo), Naturgy Iberia, I Dental i Iberdrola.
Baixa el número de denúncies: Un 32,92% menys que el 2017.
Més de 2,5 milions d'euros en sancions: 396 expedients resolts amb sanció (24,92% més que el 2017) 2,6 milions d’euros en multes.
Reclamacions transfrontereres pel transport aeri: 1.294 reclamacions transfrontereres, la majoria pels serveis de transport per avió.
Més inspeccions: L'ACC va realitzar 9.882 inspeccions (16,63% més que l'any anterior), la majoria per productes insegurs, seguida de campanyes i comunicacions.
Més de 3.004 productes alertats i 24.060 articles retirats: El 27,62% de les alertes han estat per joguines, seguit de vehicles, material elèctric i roba.
Més adhesions a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya: 8.678 establiments adherits al sistema arbitral de Consum (2,26% més que el 2017).
Formació per a nens i adolescents i accions de divulgació: 22.578 alumnes formats en més de 1.000 tallers programats per l’Escola del Consum de Catalunya.
Podeu trobar més dades aquí.
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         LinkedIn
    
  
    
        LinkedIn
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         Whatsapp
    
  
    
        Whatsapp
         Threads
    
  
    
        Threads
         Blue sky
    
  
    
        Blue sky
         
    
             
    