Ja està disponible el Pla Estratègic de desenvolupament econòmic local i l’ocupació del Vallès Oriental 2018-2025
Després de més de 25 sessions de treball i reunions grupals, on han participat més de 100 persones de més de 60 entitats diferents, ja disposem del document del Pla Estratègic de desenvolupament econòmic local i l'ocupació del Vallès Oriental (2018-2025).
L'anàlisi realitzada al llarg de les fases de diagnosi, definició de l'estratègia i del pla d'acció, ha permès estructurar el Pla al voltant de 6 gran línies estratègiques, 16 programes i un total de 58 propostes d'actuació.
Les 6 Línies estratègiques són:
LE 1. La formació, clau per l'ocupació, inclusió i el desenvolupament
LE 2. Tecnologia, coneixement i innovació
LE 3. El Vallès Oriental, pol industrial de referència
LE 4. Territori accessible, connectat i sostenible
LE 5. Suport al teixit empresarial i a l'emprenedoria
LE 6. Promoció del Vallès Oriental
A l'apartat de documentació del Pla Estratègic de la pàgina web, trobareu tota la documentació: des del document integrat del Pla, fins als annexos amb informació ampliada sobre la diagnosi, la síntesi dels grups de treball de les diferents fases o les presentacions públiques realitzades.
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         LinkedIn
    
  
    
        LinkedIn
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         Whatsapp
    
  
    
        Whatsapp
         Threads
    
  
    
        Threads
         Blue sky
    
  
    
        Blue sky
         
    
             
    