Com i on s’han de sol·licitar?

Les sol·licituds s’han de presentar degudament formalitzades i signades per la persona sol·licitant de l’ajut, acompanyades de la documentació requerida.

Les sol·licituds es poden presentar a:

a) Preferentment, a través de mitjans electrònics al web de la Generalitat de Catalunya. SOL·LICITUD DE SUBVENCIONS PER AL PAGAMENT DE LLOGUER O CESSIÓ D'ÚS

Si es tracta d'una persona sol·licitant del Vallès Oriental també pot registrar la seva sol·licitud amb la documentació requerida al Registre electrònic del Consell Comarcal: 

Tràmits i gestions (seu-e.cat)

 

b) A les Oficines locals d’Habitatge, en horari de registre. L’Oficina Comarcal d’habitatge del Vallès Oriental atendrà amb cita prèvia, i s’han habilitat dues línies telefòniques per atendre qüestions als respecte: 93 860 07 08 - 667 99 21 35, a més del correu electrònic habitatge@vallesoriental.cat.

Per demanar cita prèvia:

Reservar Cita Previa (encolate.es)

 

c) A l’Agència de l’Habitatge de Catalunya

d) A l'ajuntament a qualsevol dels òrgans de les Administracions Públiques previstos a l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions públiques,

Per a més informació:

Sol·licitud telemàtica Agència de l'Habitatge

Darrera actualització: 27.06.2025 | 12:33