Trobareu informació sobre la convocatòria i com emplenar la sol·licitud al següent document:
Alumnat matriculat en un centre educatiu del Vallès Oriental sostingut amb fons públics de Catalunya, en els cursos de segon i tercer dels ensenyaments de primer cicle d’infantil, en aquelles escoles de titularitat de la Generalitat on s’hagi implantat, i qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, durant el curs corresponent a la convocatòria, sempre i quan no els pertoqui la gratuïtat del servei i compleixin els requisits establerts en les bases reguladores.
L’import de l’ajut s’aplica sobre el preu del cost del servei, que no podrà superar en cap cas el preu màxim establert pel Departament d’Educació.
Per al curs escolar 2024/2025 s’estableix un preu de 7,25€/alumne/dia per als centres amb una durada d’espai de migdia de 2 hores i mitja i 6,87 euros/alumne/dia per als centres amb una durada d’espai de migdia de 2 hores.
Pare, mare, tutor/a legal o persona encarregada de la guarda i protecció dels infants o adolescents per a qui es sol·licita l’ajut.
La sol·licitud s'ha de presentar a l'Ajuntament de residència bé sigui presencial o telemàticament (Consulteu el procediment i condicions de recepció de sol·licituds establert a a l'Ajuntament de referència).
En els casos d'estar escolaritzat en una comarca diferent a la de residència:
També es preveuen sol·licituds sobrevingudes al llarg del curs però, en aquest cas, l’ajut no s’aplicarà amb caràcter retroactiu.
La resolució inicial de les sol·licituds presentades dins el termini inicial de presentació de sol·licituds, es preveu que es pugui aprovar entre la darrera setmana de juliol i abans de l’inici del curs escolar 2024/2025.
Si s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions públiques no s'ha de presentar cap dels documents consultables especificats en les bases reguladores i la sol·licitud.
Si no s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions, s'haurà d’aportar la documentació acreditativa corresponent.
Si en la darrera convocatòria ja vau presentar al vostre Ajuntament de referència la documentació obligatòria i/o complementària corresponent i aquesta segueix sent vàlida, no caldrà adjuntar de nova (conveni o sentència de divorci o separació, documentació acreditativa de la representació legal o acolliment, certificat acreditatiu de la distància i/o l’IDALU de l’alumne/s).
A l’article 6. Documentació de les bases reguladors dels Ajuts Individuals de Menjador per al curs 2024-2025 i al model de sol·licitud hi ha la relació de la documentació obligatòria i complementària.
Podeu fer la consulta l'Ajuntament de referència.
També podeu contactar amb nosaltres per mitjà del correu electrònic: ajutsdemenjador@vallesoriental.cat
Com a novetats principals per a la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al curs 2024/2025 destaquen les següents: