Pamela Isús, nova consellera de Salut del Consell Comarcal
El nomenament s’ha fet després de la renúncia de Marta Bertran.
Pamela Isús, regidora de Sant Pere de Vilamajor, ha estat nomenada nova consellera delegada de l’Àrea de Salut del Consell Comarcal, després de la renúncia a exercir la delegació presentada per la consellera Marta Bertran.
El president del Consell Comarcal, Emilio Cordero, va signar el decret el passat 17 de juliol, i se’n va donar compte en el Ple d’aquest dimecres.
L’Àrea de Salut del Consell Comarcal engloba el Servei d'assistència tècnica i assessorament en matèria de salut pública i benestar animal i la Xarxa Lismivo.
Pamela Isús i Saurí té 49 anys, és nascuda al Masnou i forma part del Grup comarcal Esquerra Republicana de Catalunya-Acord Municipal.
Té un postgrau en Lideratge Institucional i Gestió de Política Pública i una diplomatura en Turisme. És regidora a l’oposició a Sant Pere de Vilamajor i va ser alcaldessa durant 8 anys (2015-2023).
Aquesta acció del Consell Comarcal contribueix a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 "Pau, justícia i institucions sòlides". El Consell Comarcal aposta per treballar, com administració pública, en el marc de l'Agenda 2030 i els ODS.