Notícies
L’Oficina comarcal de Consum va tramitar l’any passat 2.666 expedients
18/07/2025Els serveis d’electricitat, gas, telecomunicacions i aigua continuen sent els àmbits amb més reclamacions.
Els serveis d’electricitat, gas i aigua continuen encapçalant les reclamacions a l’Oficina comarcal de Consum el 2023
26/03/2024El recull de tràmits de l’any 2023 de l’Oficina de Consum del Consell Comarcal, reflecteix que amb el 23,26%, els serveis d’electricitat, gas i aigua continua sent l’àmbit amb més reclamacions.
L’electricitat, gas i aigua representen més de la quarta part de les reclamacions rebudes a l’Oficina comarcal de Consum el 2022
24/02/2023- Destaca, també, l'augment de les reclamacions de serveis financers derivades dels fraus per internet.
Representants del Consell Comarcal i de Correus busquen fórmules per millorar el servei a la comarca
09/09/2021- En una reunió mantinguda aquesta setmana s’ha tractat sobre les incidències que han fet arribar 23 ajuntaments.
El Consell Comarcal trasllada a Correus queixes pel funcionament a 17 municipis de la comarca
29/07/2021- S’ha demanat una reunió amb el director territorial per cercar solucions.
Les reclamacions a l’Oficina comarcal de Consum el mes d’abril es tripliquen respecte el mateix període de l’any passat
07/05/2020- El 51% de les reclamacions rebudes són sobre el coronavirus.