Oficina comarcal del Consum
Aquest servei del Consell Comarcal contribueix a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 "Pau, justícia i institucions sòlides". El Consell Comarcal aposta per treballar, com administració pública, en el marc de l'Agenda 2030 i els ODS.
Contacte
Qui som?
Conseller de l’Àrea:
Cap de l'Àrea:
Josefa Recio i Corral
Persones de contacte:
Ignasi Valls i Vivas
Eugènia Llonch i Bonamusa
Quin és l'objecte del servei?
Informar a les persones consumidores dels seus drets i deures i tramitar les consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d’arbitratge que se’n derivin.
Què fem?
Informem a les persones consumidores sobre els seus drets i deures i la forma d’exercir-los.
Rebem i tramitem, d’acord amb la normativa d’aplicació, les queixes, consultes i denúncies presentades per les persones consumidores i resolem les que pertoquen com a servei públic de consum o, segons el cas, les remetem als òrgans competents.
Gestionem les reclamacions per mitjà de la mediació en matèria de consum.
En el cas que la mediació no fos possible, fomentem l'arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum i donem trasllat de la sol·licitud a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
Actuem com a secretari dels Tribunals Arbitrals quan es constitueixin dintre del seu àmbit territorial.
Fem difusió de les organitzacions de persones consumidores i col·laborar-hi.
A qui ens dirigim?
Les persones consumidores de la comarca.
Les persones consumidores dels municipis amb servei públic de consum han d'adreçar-se a les OMICS següents:
OMIC CALDES DE MONTBUI
OMIC DE CANOVELLES
OMIC DE CARDEDEU
OMIC DE GRANOLLERS
OMIC LA GARRIGA
OMIC LA LLAGOSTA
OMIC DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS
OMIC DE LLIÇÀ D'AMUNT
OMIC LLINARS DEL VALLÈS
OMIC DE MOLLET DEL VALLÈS
OMIC DE MONTMELÓ
OMIC MONTORNÈS DEL VALLÈS
OMIC PARETS DEL VALL
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 26.02.2025 | 12:28