Quina documentació s'ha d’adjuntar?

Si s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions públiques no s'ha de presentar cap dels documents consultables especificats en les bases reguladores i la sol·licitud.

Si no s'ha autoritzat la consulta de les dades entre administracions, s'haurà d’aportar la documentació acreditativa corresponent.

Si en la darrera convocatòria ja vau presentar al vostre Ajuntament de referència la documentació obligatòria i/o complementària corresponent i aquesta segueix sent vàlida, no caldrà adjuntar de nova (conveni o sentència de divorci o separació, documentació acreditativa de la representació legal o acolliment, certificat acreditatiu de la distància i/o l’IDALU de l’alumne/s).

La relació de la documentació obligatòria i complementària consta a l’article 6. Documentació de les bases reguladores dels Ajuts Individuals de Menjador per al curs 2025-2026, i al model de sol·licitud.

Darrera actualització: 13.06.2025 | 12:15