Oficina Comarcal del Consum

L’OCIC (Oficina Comarcal d’Informació a les Persones Consumidores) és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona.

El seu objectiu principal és incentivar i difondre els drets bàsics i les obligacions existents en les relacions de consum que es realitzen entre persones consumidores i comerciants o empresaris.

 

Documentació necessària per iniciar el procediment de mediació

- Full oficial de reclamació/denúncia emplenat i signat.
- Exposició dels fets que han originat la controvèrsia en la relació de consum i la petició concreta.
- Documentació relativa a la reclamació o denúncia, per tal de demostrar els fets i circumstàncies.

A través del correu electrònic: consum@vallesoriental.cat

A través de correu ordinari

A través del portal oficial de l'AGÈNCIA CATALANA DE CONSUM

Les persones consumidores que siguin dels municipis següents, poden també adreçar-se a l'OMIC.

Municipis del Vallès Oriental amb OMIC pròpia:
OMIC CALDES DE MONTBUI
OMIC DE CANOVELLES
OMIC DE CARDEDEU
OMIC DE GRANOLLERS
OMIC LA GARRIGA
OMIC LA LLAGOSTA
OMIC DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS
OMIC DE LLIÇÀ D'AMUNT
OMIC LLINARS DEL VALLÈS
OMIC DE MOLLET DEL VALLÈS
OMIC DE MONTMELÓ
OMIC MONTORNÈS DEL VALLÈS
OMIC PARETS DEL VALLÈS
 

c/ Miquel Ricomà, 46 - 08401 Granollers - Barcelona
Nom de contacte: Ignasi Valls
Telèfon: 93 860 07 01
Fax: 93 879 04 44
Adreça electrònica: consum@vallesoriental.cat
Lloc web: www.consum.cat
Horari:  
Hores concertades el dimecres i dijous de 10 a 14 hores
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 12.01.2022 | 14:00